uppdatering.


Saal anser att then och då är blogguppdateringar nödvändiga. Om ingen anledning finnes återstår ändå den att informera mamsen om att man lever och pluggar som vanligt. För visst är det så att vaje blogginlägg handlar om plugg? Inte för att  man hänförs av sysselsättningens rolighetsgrad, utan snarare för att då man tillslut tagit sig och slitit lite i nackaskinnet och närmar sig universitet/matbordet/calles allrum letar man febrilt igenom hjärnan på pluggabustitut. Som sig bör kommer den brillianta ideen att skriva ett meningslöst blogginlägg till huvudet också sitter man där. Eller här. Och skriver.

Återstår gör att avsluta inlägget, invänta en "gott" från sal, eventuellt en kommentar från mam och mot sin vilja sätta sig ner med pluggandet. För nog tar det emot mer än någonsin. Jag vet inte om jag under min 13 år långa skolerfarenhet har känt detta inneboende motstånd, kan liknas vid en naturkraft, till att plugga. Förhoppningsvis följer att negativ känsla mot att plugga med detta inlägg ut i cyberrymden, och den följande timman blir som en dröm. Drömma kan man ju.

Kommentarer
Postat av: Anonym

visst är du underbar, kul att du saknar mig lite. vi ses snart. m

2009-05-25 @ 13:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0