?

Din spontana reaktion.

Vilken hemförsäkring skall man skaffa? Allrisk och olycksfallsförsäkring med?

spontan reaktion.

din spontana reaktion.

3s, Tele2s eller Telias mobila bredband?


marginaler.

Jag måste bara skriva av mig min glädje. Som jag tillkännagett tidigare här är jag till hösten antagen till industriell ekonomi internationell franska och ibland, när man som mest behöver det, har man marginalerna på sin sida. För nöjes skull surfade jag igår in på VHS och fann där att intagningen för mitt program (dock efter första antagningen) var 19.59. Jag lyckades skrapa ihop den blygsamma summan av 19.6. Ibland har man verkligen marginalerna på sin sida.

Jag är så förvantansfull så att jag nästan spricker.
Glad liksom i hela kroppen. Om mindre än tre veckor flyttar jag till Linköping.



.

Det är bara när humöret går mot depp som jag motiveras att skriva om min vardag här på webblogg.se. Idag kan det vara så att deppet uppkommit av huvudvärk och dåligt väder (klassiskt). Oavsett orsaken till dess uppkomst väljer jag idag att bota den med wienerbröd.
Fjärde på ingång.

14 juli

Det är med lite skräckblanda försjusning jag bor hemma själv såhär i en hel vecka. Som en lite upprorisk tonåring lyssnar jag på alldeles för hög musik, för tillfället i stil med typ The Tough Alliance, The Ting Tings, Bonde Do Role och Robyn, och låter alla mina använda skor stå kvar precis innanför ytterdörren.

Igår roade jag även mig med att kolla på SATC-filmen med folk. Det var onekligen vackert, även om jag en timma in i filmen någonstans kom på mig själv med att tycka att den var lite långtråkig. Hade man inte vart förälskad i Carrie och kompani innan tror jag faktiskt att man skulle tycka att filmen va rätt kass. Men nu var den i stället alldeles, alldeles underbar.

antagen.


Yey! Jag är antagen till Industriell Ekonomi Internationell Franska. Nu är det bara en tidsfråga innan ni hittar mig på en topp-position i Frankrike. Jag är så LYCKLIG!

mera vardag.


Jobbdag precis avslutad. Klaga skall jag inte göra dock eftersom jag inte jobbat sedan i fredags.
Att det är sommar har väl ingen missat.
Inte att det är regn heller.
Sommar - regn. Regn - sommar. Hur hör det ihop liksom?
För att kurera regndepp tänkte jag göra ett röj, är man igång blir allt mycket mindre tråkigt. Jag antar att du får mindre att tänka på. En smutsig bil och en bit tyg blir mina projekt för kvällen. (Även om jag borde räkna matte... idag damp några fler påminnelsemail ner från math.se)

RSS 2.0