trötttrötttrött



Woho. Jag har vart i Åre senaste veckan, men nu är jag back, frisk och kry. Eller snarare trött och otroligt sliten. Betalar räkningar. Har fått höjd hyra. Tvättar. Lagar mat. Försöker komma ikapp med livet. Måste dra snart. Constantly förkyld. Har fått en sjuk fransman till lärare med humor i form av att ställa frågor om vad bnp betyder på franska. Sedan förväntar han sig ett svar. Eh.. un taux qui montre la niveau de la vie...?? Jag kan ju inte ens franska.
På lördag åker jag till sthlm. SKönt. Trött på Linköping för tillfället. Trött. Trött. Trött. Trött på att vara fattig. Men allt handlar om inställlning. Har jag hört.


Kommentarer
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Anmäl den gärna till Veckans Blogg :)

2009-04-03 @ 14:37:00
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0