skolka.



Hejhej!

Idag har jag skolkat från mina fyra timmars lektioner i skolan. Det är lite synd det här med att skolka nu på universitetet. Det är ju liksom inte skolk längre, så man kan inte få den där lite olyda kicken av det.
Jag hade faktiskt annat för mig.
Jag lagade mat. Kotv Stroganoff. Har vart otroligt sugen på det sedan Carran hade med det till skolan en dag för några månader sedan. Billigt och bra.
Jag var på vårdcentralen. Väntade 1 timma. Fick komma in. Hon kände och klämmde med konstaterade att det antagligen inte var en allvarlig hjärnblödning, utan bara ont. Ja tack. Ont det vet jag att jag har. Om jag fortfarnade hade ont om tre veckor skulle jag komma tillbaka (Om jag dött innan tre veckor då?). Icke bita Ipren eller Alvedon. Icke bita sömn och vila. Ständigt värka denna onödiga kroppsdel. Mitt huvud. Fuck you.

Nu sitter jag på slutspurten på spelschemaplaneringen. Tankarna sorterar ut sig och jag börjar se slutet av evigheten. Keep kluring. Keep kluring.



Kommentarer
Postat av: ester

fina fröken frida! Du verkar vara på topparnas toppar... Jag är mkt villig att våldgästa fina fröken kanske inte denna helg men den som följer därpå. Hur skulle något sådant mottas? Plus har du tid och inte massor med tenta?puss

2009-03-03 @ 13:15:51
URL: http://estermatilda.blogg.se/
Postat av: Mirry

Vad har vi för oss på Borås största blogg?



Spana in så får du se!



www.arntyochmirry.se

2009-03-07 @ 22:26:03
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0