och nuuuuuuuu.


Hello...

Spänningarna släpper och jag sänker en Ben & Jerrys på under 15 minuter. Detta är ett tecken på att ännu en tenta är över i så lite som vågfysik och termodynamik. Lyckas jag med det jag tror att jag lyckats med kammar jag hem en stadig 5a till min imponerande samling med 5or. Går det som det brukar gå när jag tror att jag klarat ngt bra kommer däremot min mer imponerande samling med 3or augumenté.

Jag orkar verkligen inte göra något mer idag än att sova.

Helt complete otroligt.. tom. Tömd på fysikkunskaper.
Iof positivt då vi 09.00 imorgon skal befinna oss på uni och pumpa in Maclaurin-utvecklingar och Generaliserade Integraler. Jag har dock redan en positiv känsla inför den tentan på tisdag. Kanske är det för att vi åker till åre en timma efter. Fint.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja dig! Saknar dig. Men här går livet fint. Börjar finna mig till rätta i metabolismer och transkriptioner blandat med genteknologi! Kram fina. Kos dig i Åre

2009-03-13 @ 19:24:30
Postat av: Ulle

Kos = Mys

2009-03-13 @ 19:24:46
Postat av: ester

dear fridipide vilken superstudent du är alla dessa tentor..gud du måste kunna mer på dem än jag kan i hela mitt liv hehe.



You hm nu gick det mindre bra med min plan att komma o helse på... Nästa helg är det kalas på g och därefter hägskoleprov, sen är det konsert...det är typ i april.



så när kommer du hem nästa gång fina fröken? Och du ska du jobba på lindex i sommar?:)puss

2009-03-13 @ 19:43:52
URL: http://estermatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0