hej mina vänner.


Hej mina vänner.
Jag har inte lärt mig så mycket mer om livet de senaste dagarna, men dock mer om devalvering, entropi och franska interogativa pronomen (med största sannolikhet felstavat)

Tenta i Nationalekonomi igår: Check
Tenta i Franska idag: Check
Tenta i Fysik på fredah: Check
Tenta i Envariabelanalys 2 på tisdag: Check

Nu njuter jag av studentlivets välsignade havregrynsgröt och skall snart dra till uni och dricka kaffe.



Have fun medan jag spenderar dagen och kvällen i pluggandets tecken.



Kommentarer
Postat av: kar

hej sweetie...

tack för ditt engagemang måste dessvärre meddela att det är som han säger... det är inte svårare än att välja mellan tre alternativ: finito, förevigt löfte, en tredje part i mindre mått...

2009-03-11 @ 18:51:18
URL: http://kosmea.blogg.se/
Postat av: R

Du är en så duktig student, jag avundas dig!

2009-03-11 @ 19:03:54
Postat av: Amanda

Ey, frida! Hur går de med franskan egentligen?

2009-03-12 @ 17:46:44
URL: http://baramoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0