rövar.


Jag måste kolla på en, vad jag hört, kass fransk film. Jag måste förstå filmen och skriva en bokreccenstion på den. Jag måste formulera ett vasst mail där jag framhållet mina enorma styrkor samt låter mina svagheter framstå som något som gör mig till en mer intressant person., Jag måste bära upp min gamla dammsugare på vinden. Jag måste sy en vinterjacka. Annan vinduppbärning bör vara en styck hemmabioanläggning samt en resväska. Jag måste finna vart man kan lämna kartonger, hela mitt kök är fyllt av dessa.
Det är dan efter tentan. En da då alla måsten teoretiskt sätt borde vara som bortblåsta och man med gott samvete kan kolla på lipstick jungle, gossip girl, the city samt sex and the city utan någon som helst ångestkänsla. Så var inte fallet denna gången, utan alla minimåste som vart nedgrävda under mammas mat och tentaplugg ploppade upp som små rövar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0