csn bringar glädje åt folket.


Csn har kommit och bringar glädje åt folket. Äntligen kan kylskåpet fyllas med mjölk och avocados igen, Det är torsdag  och det är dags för årets första tentakravall. Ett, vad jag trodde, obotligt depp har bytts ut mot taggande och livsglädje, allt har jag faktiskt att tacka mina fina vänner här i fjärran Linköping.

En spännande artikel kom upp på Correns hemsida häromdagen. Om man haft lite vild fantasi skulle man kunna tro att jag deltog, eftersom jag tidigare samma dag skrev om att jag skulle springa naken i Linköping. Jag antar dock att detta bara var ett otroligt lustigt sammanträffande.

Gläd er med mig i torsdagskvällningen kära vänner!!




Kommentarer
Postat av: Rikard och Ester

Vi ville bara sända dig en hälsning från lilla kinna!

2009-01-23 @ 21:43:59
URL: http://rikardandreas.blogg.se/
Postat av: Ulle

Frida...

2009-01-23 @ 21:52:17
Postat av: Anonym

Vill tipsa dig om den nya gratis supersidan FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-01-27 @ 11:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0