on.



Yey, äntligen TORSDAG!
Planen var att Jag, Carran och Salli skulle dra till kravallen framemot kvällningen. Salli hittade dock inget att bli hög på och Carro var sjuk och planerade att göra ett klipp och sälja sin biljett till dubbla priset.
Vem har vi kvar?
Jo, jagsjälv.
Tänkte bygga en hydda i ena hörnet av dansgolvet och stå och jucka mot mig själv i fyra timmar.
Alternativt knyta kontaker med andra normala människor i gul overall (sådana som går I liksom jag). Eller så tar vi bort alla mentala spärrar och och inser att det finns fint folk utanför I. OTROLIGT!!!!

Dagens outfit


Annars var Colloseum fyllt till sprängningsgränsen av uppbullade poliser idag. Israels ambassadör var i korkarna och massa palestiner gick runt med skyltar där det stog Israel = Dracula ^ oändligheten. Jag håller inte med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0