hellohello.


Hellohello.
Idag fryser jag om fötterna, har vart på ett spinningpass med musik som kan klassas som världens sämsta alla kategorier och har räknat med saker som jag inte fattar en minipiss av. Exempel på detta är Maclaurinutvecklinar med restterm på ordoform. Lätt som en plätt var det, MEN mycket frustrerande när man inte fattar vad det faktum är. Förenkling av värdet på polynomet runt en bestämd punkt a. Jaha... Som den ambitiöse student jag råkar vara tog jag tjuren vid hornen och googlade detta. Resultat, knappt märkbart. Slutsats. Skit i att fatta, och känn glädje så länge dina framräknade svar stämmer överrens med facits. Det har fungerat hittils i dessa knappt sex mäktiga månader som jag har vart klassad som student på Linköpings tekniska högskola.

Notis: För ett tag sedan var min nedladdning av Gossip Girl S02E17 på 42%. Nu, 1 timma senare, är den på 41 %. ???



Kommentarer
Postat av: ester

hello fridi, nu vill jag komma på besök. Allt pubbande hit och dit, men hm väntar till en vecka som inte är nollkronorsbudget kanske:)

2009-02-04 @ 20:51:04
URL: http://estermatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0