totally pointless.



Har man påsklov (eller icke schemalagd tid som vissa påstår) kanske man kan göra något totally pointless som att fylla i en lista.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Träffa Kajsa. Äta massa mat
Vad gjorde du kl 08 imorse: Snarkade
Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade på dokumentärar på Svt Play
Det sista du sa högt: "Bruno" till hunden som eg heter Tilja
Det senaste någon sa till dig:  Skitunge
Vad har du druckit idag:  Brämhults juice
Vad var det senaste du åt: Ostmackor
Vad var det senaste du köpte:  Öl
Vad är det för färg på din ytterdörr:  Allra yttersta brun. Min dörr vit.
Vad är det för väder hos dig nu:  Mulet
Godaste glassmaken:  Åh massor. Sorbet i alla former. Ben & Jerrys Half Baked. Lakrits.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:  Stort intresse kanske, men tveksam till kärlek.
Sover du tungt:  Tyngre
Drömmer du mardrömmar:  Ibland om Flervariabeln
Trivs du med ditt jobb:  Studier. Att vara på uni ja. Plugga nej.
Favoritklädsel: Naken
Favoritlåt just nu:  Oj. Lyssnat mycket på Young Folks senaste dagarna.
Vad ser du om du tittar till höger:  Ett mulet Ginkalunda genom fönstret.
Vad gör dig glad just nu:  Icke mycket.
Vad ska du göra härnäst:  Lägga schema. Något jag ständigt skjuter på.
Humör just nu:  Inget humör alls.
Kläder just nu:  Pyjamas med matrester på från matkrig i Åre.
Sommarplaner: Jobba. Inte slösa en krona.
Hur många kuddar sover du med:  Beror på vilken säng jag sover i. Tre i min egen.
Spelar du något instrument:  Kunde massa klassiskt på piano long time ago
Morgon eller nattmänniska:  Inget
Vad är viktigast för dig:  Pengar och makt!!!!
Är du kittlig:  Enligt Calle ja. Enligt mig nej.
Snarkar du: Om jag snarkar.
Stjärntecken:  Vädur
Äckligaste insekten: Alla är bara så gulliga.
Längtar du mest efter just nu:  Hmm, komprimerat fem bokstäver. Börjar på C.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0