ovisshet.


Ja ni fina.
Inget bredband, för många utekvällar, för roliga utekvällar och lite för många arcusfunktioner får förklara min frånvaro. Sugtelia tog förresten av oklar anldning bort min bredbandsbeställning. Så nu är det bara at vänta. Igen..
Annars är jag förvånad över hur allt går ihop. Att man klarar allt fast man egentligen, mänskligt sätt, inte borde göra det. All mängd av allt summerat uppgår till långt över max, och ändå går det ihop, det ni är beviset på att ingenting är omöjligt.

Nu så, är det dags för lite mer kvalitetstid med matematiskt analys an vriabel, carro och salli. Vilket gör att jag än en gång lämnar er i ovisshet om vad som försigår. (Annarts illustrerar denna bilden det till fullo.)


Kommentarer
Postat av: kar

flidisen...

om du har möjlighet och vilja i hjärtat så är du varmt välkommen på middag typ kanske fredag kväll eller lördag eller söndag i allsin dar. pusspuss

2008-09-14 @ 23:45:50
URL: http://kosmea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0