lördag - pluggdag.

Lördag - Pluggdag.
Ett fatkum som egentligen borde få mig att gå i taket, men idag känns det faktiskt inte så tokigt. Kanske för att jag nästan börjat i tid inför ekonomitentan, och känslan av att vara i tid är otrligt rogivande, på snudd till underbar. Kanske bidrar frånvaron av utgång igår ocksås till dagens flyt. Antagligen. Fin vana det där att inte gå ut på fredagar (om man kan kalla det för vana efter en kväll?)
Andra glädjeämnen för dagen är faktumet att min kära Kinakompis Johanna befinner sig i Liköping och ämnar göra mig sällskap frammåt fyratiden:
- "Frida vad gör du mellan 15:30 - 17:00?"
Ibland får man accepteras som "uppfyllnadstid" mellan 15:30 - 17:00.
Tillåt mig att visa upp skönheten, hon är en riktig pudding skall ni veta. Och singel.




- återtäff - återträff - Kina med vår rumsgranne -

Kommentarer
Postat av: mam

hoppas du har en skön söndag också tillsammans med din pappa. Livet är härligt om man lär sig njuta.

2008-10-19 @ 12:44:54
Postat av: Johanna

friiddaah raring!

jag är väldigt glad att jag fick komma och våålgästa digmen du kan vara gryyymt gullig och lägga ut mina finsaste sidor på biild!

HAHA JAG ÄR QUASIMODO = puckellryggad! hahahahahha

åhh fridaa, jag kommer tillbaka!

2008-10-31 @ 23:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0