måndag igen.

Det är måndag igen.
Med andra ord ännu en helg är över. Panikar en del över hur efter jag är i mitt annars så organiserade liv. Tvätthögen sträcker sig en meter över okej (jag missade förra veckans tvättid). Diskhögen sträcker sig även den långt över okej, jag har helt enkelt inte känns mig inspirerad. Att diska altså. Min förmåga att känna att jag ligger i fas tom i skolan är totalt bortblåst och ersatt av en lätt förvirrad känsla. Städningen ligger jag x antal veckor efter och the shape förstördes totalt i helgen.

Så hät kommer nu kvällens lista:
- läsa igenom dagens linjär algebra-föreläsning
- läsa igenom de senaste ekonomiföreläsningarnas sidhänvisningar
- känna mig nöjd över att jag tror att jag hänger med i envariabelanalysen
- damma, dammsuga, byta lakan
- diska (!!)
- boka tvättid
- dra till gymmet
- gå igenom senaste tidens papper, såvär skolrelaterade som räkningar.
- laga mat. mat. mat.
- inte kommentera bilder på facebook hela kvällen

Låt oss dela denna på tre och leva på hoppet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle du inte ringa en kär gammal vän på skype också? men det stod inte på listan...

2008-10-27 @ 21:34:44
Postat av: f

men jag gjoooorde ju det!!!!:)

2008-10-27 @ 22:31:02
Postat av: mam

visst saknar du livet i hemmet lite och dina syskon mycket eller ????

2008-10-29 @ 20:20:58
Postat av: frida

mam(ma) - ALDRIG, när skall du sluta läsa min blogg?

2008-11-03 @ 18:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0