meningsfull meningslös kväll.



Det är fredag kväll och jag sitter hemma i min säng med älsklingen, vilket har vart min aktiva sysselsättning de senaste fyra timmarna. Totalt meningslöst men just idag så totalt meningsfullt. Har verkligen inget som helst utgångssug, gårdagen blev lite för hård som vanligt. Önskar mig bara en lugn helg, med lite roligt (jag är inte ironisk) plugg och andra "hinna-ikapp" sysslor. Kanske dags att dammsuga, det var eh.. för många veckor sedan. Vem vet om det skulle kunna bli en mysig matkagningskväll eller något liknande imorgon. Det känns i vilket fall som en passande aktivitet. En timma kvar till S02E10 av gossip girl är nedladdat, så tills dess skall man nog knåpa lite på sitt cv... det nalkas jobbintervju på måndag, och då vill man ju känns sig på topp! Dock krävs det en övervägning hurvida jag anser att jag skulle klara av den aktuella tjänsten. Det känns redan som om man går i skolan åtta-fem varje dag, så ytterligare 15 h arbetstid skulle kunna bli lite maffigt, men allt går ju om man vill!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt med fredag ta det lugnt lilla vän,behöver du arbeta extra ?

2008-11-14 @ 21:42:41
Postat av: Cosmopolit

du ringde?

2008-11-14 @ 22:52:32
URL: http://cosmopolit.blogg.se/
Postat av: samju

vad ska du jobba med då?+?

2008-11-16 @ 22:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0