måndag.



Ikväll skall jag plugga och äta mat. That's pretty much it. Exciting, jag vet, but I'm just dying to get on with my linear algebra!
imorgon är det Nolle-p reunion. Då skall jag ha kul så det skriker om det. I'm pretty much dying to ha lite kul också, det var ett tag sedan. Typ... innan tenta-p? Nej, förfest till tentakravallen var det visst. Då såg det ut på detta vis. Sedan är det onsdag och torsdag och fredag och lördag och söndag och då skall jag mysa i stockholm, förhoppningsvis bränna pengar jag inte har och umgås med finkusin(er) farmor, fastrar och farbröder, i singular.
Dags för lite kontering och något jag inte har någon blekaste aning om vad det är (matte iaf, så långt är jag med, matriser till och med, men någon stans där är det svart).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0