krampaktig.


Credd till mig för att jag lyckas involvera skolan i varje inlägg. Nästan varje inlägg. Det är nästan värre. Hade det vart varje inlägg hade man ju i alla fall med gott samvete kunnat placera mig i facket för sånna som skirver om skolan i varje blogginlägg. Nu är det några krampaktigt försök att låtsas att jag gör annat. VIlket gör att ni läsare drabbas av ett lika krampaktigt medlidande för att tösen försöker. Men inte riktigt lyckas. Ja, inte riiiktigt når hela vägen fram.
För att komplettera min hängivenhet. My ass med texten "Jag kommer få högre lön än dig" X2.






Kommentarer
Postat av: Cosmopolit

Än du, jag kommer få högre lön än du heter det ju...

2008-11-07 @ 05:56:05
Postat av: Amanda

ja. de va dej ja syftade på

2008-11-07 @ 15:16:09
URL: http://baramoi.blogg.se/
Postat av: Alina

Trevlig Fredag! :)

2008-11-07 @ 15:23:10
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej gullan. jag saknar dig. kom hem snart. puss. jenny.

2008-11-07 @ 18:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0