kaffe.



En termos kaffe kokas och jag placerar mig vid älsklingen för att satsa effektivt och skriva en inledning till vårt projekt. En meningslös parentes är att jag någon gång i mitt liv skall tillägna ett hyllningsinlägg till kaffet. Det är industriell ekonomi på schemat och för tillfället känns det liite halvtungt att vi har varit så bra på att skjuta upp saker och ting. Men det är bara att bita ihop och hoppas att inspirationen faller på! Annrs värker kroppen lite lagom efter 75 minuter step avancerad och 45 minuter gym. Jag gillar den där nytränad känslan när kroppen är helt matt. Imorgon kör vi 8 km på bandet och on it goes.
Happ happ.
Tisdag, vad mer kan jag säga.. Det är flera dagar kvar till helg. Flera. Typ tre. Aj.

Oj vad torr jag kände mig idag. Torrare än vanligt.

Och hela lägenheten luktar blodpudding. Jag gillar faktiskt blodpudding men jag spillde lingonsylt på min limegröna matta. En mindre ljus stund i mitt liv.

Nä, time to get started, så att jag blir färdig någon gång. Man måste ju faktiskt sova och ladda inför en ny underbar dag imorgon! Hubbe, Marran och Abbi, hela gänget!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0