nada. noll.

Hej.
Dagens produktivitet har resulterat i att ingenting blivit gjort. Nada. Jag har sovit till ett, kollat på film och äkt till kinna för att köpa godis, som jag sedan kvickt förtärde i min svaga stund av onormalt sötsug. Men nu så, nu är det dags att komma igång och imorgon skall jag jobba igen. Annars så blir det under påsklovet:
- mycket jobb
- religions prov
- färdigställande av projekt, vilket innebär rapportskrivning
- balklänningssyende
- vive la fete konsert
- spa dag med mina lindex kollegor
- förhoppningsvis börja läsa romanen på franska
- sy, sy, sy

Jag kan ju i alla fall ned en gång konstatera att detta är en mer realistisk målplan än jag brukar ställa upp. Oftast brukar de vara fysikft omöjliga att hinna klart med, men denna gången finns det faktiskt en chans. Bra där.

Tänkte äen visa upp två fina 2nd hand fynd som jag gjorde på myrorna här om dagen. Det var så jag inledde mitt absoluta shoppinguppehåll för att kunna betala tillbaka för acneskorna. Paradoxalt nog.

Kommentarer
Postat av: Rikard

Frida! :) Vi måste fika i veckan, tror du att du har tid för mig?

2008-03-22 @ 16:24:39
URL: http://rikardandreas.blogg.se
Postat av: ida

dessutom tycker jag du ska hinna med husfrutittning med flicksen en dag. det blir fullt shema unga dam!

2008-03-23 @ 12:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0