14 juli

Det är med lite skräckblanda försjusning jag bor hemma själv såhär i en hel vecka. Som en lite upprorisk tonåring lyssnar jag på alldeles för hög musik, för tillfället i stil med typ The Tough Alliance, The Ting Tings, Bonde Do Role och Robyn, och låter alla mina använda skor stå kvar precis innanför ytterdörren.

Igår roade jag även mig med att kolla på SATC-filmen med folk. Det var onekligen vackert, även om jag en timma in i filmen någonstans kom på mig själv med att tycka att den var lite långtråkig. Hade man inte vart förälskad i Carrie och kompani innan tror jag faktiskt att man skulle tycka att filmen va rätt kass. Men nu var den i stället alldeles, alldeles underbar.

Kommentarer
Postat av: Olle

haha.. jag är också (i princip) ensam hemma i en vecka, och lyssnar på the ting tings hela dagarna.. vilket sammanträffande ;)

Kram

2008-07-15 @ 19:06:35
Postat av: Lisa

Du satte huvudet på spiken angpende SatC-filmen. Om den har dåliga inslag är man ända alltför förtrollad för att märka det...

2008-07-16 @ 20:25:15
URL: http://divahisterya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0