till ända.


Så var ännu en utekväll till ända. Förfesta gjorde man på två koppar kaffe. Dansade gjorde man mer eller mindre hänvigivet ett par timmar och hem körde man spiknykter. Det hela slutades med efterfestande på en klementin accompangerat av en olidlig längtan till att sova. Det olidliga längtan kanske mest berodde på föregående natts sömndos på 2 timmar på en buss, följt utan en arbetsdag på 5 timmar, följt utan julkonsert, följt utan utgång. När man kommit ur rytmen angående jobb, är de första anpassningsdagarna väldigt utmattande. Detta förklarar min trötthet.
För att kommentera Kontrollen undeer kvällen var den hundraprocentig. Jag ställer mig frågan om det handlar om en utveckling i mognad eller en förvandling till en fas av "tråkighet?

Oavsett fasförändringar, förvandlingar  eller utvecklanden är det söndag i morgon. Jag hoppas hinna med att fika med Rikardgullet, och åka in till Göraborg (om jag lyckas flörta till mig busspengar, kontot står på minus). Det är min söndag det, och tanken är att den skall vara avkopplande för att tagga till inför kommande arbetsvecka med lin alg. plugg på kvällarna. Låt oss alla sätta 5a på Linjär Algebra-tetan den 20 december 14-19 (observera att det är en LÖRDAG, 4 dagar innan JULAFTON, fram till SJU på kvällen. Alltså...)


Slutligen vill jag verkligen säga att jag genuint glädjer mig med alla er som inte skriver linalg fyra dagar innan julafton på en lördag. Verkligen, hundra procent.


Kommentarer
Postat av: idapida

om jag och penny hade följt med hade diskodansandet varit 110% hängivet. vi är diskodrottningarna. diskodisko!

2008-12-14 @ 13:32:08
Postat av: Cosmopolit

Visst men vill man ha en framtid i näringslivets topp kostar det... ;-)

2008-12-14 @ 20:30:44
URL: http://cosmopolit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0