tentor och livssituationer.



Dags att återigen uppdatera er om min nuvarande status. Men ja, jag är fortfarande 19, singel, 1.71 lång, civilingenjörsstudent, så ja några större förändringar har inte skett.
Vad som dock har skett är att jag med allra största sannolikhet kuggade algebratentan. Något som inte berör mig ytterligare ett dugg faktiskt. Klart att ett godkänt i form av en 3a hade känts lugnande (även om målet inte ligger under 5a), men som vi så grundligt blivit inpräntande av faddrar, festeri mfl; Det finns omtentor men inga omfester.
Så ja, tentan skrevs, paniken infann sig, men utbyttes fortare än kvickt till en skit-samma-känsla, och vips så var fyra av flickorna i Ii1b fulla av livsglädje och av annat igen, och hur den kvällen slutade förtäljer inte historien. Jag kom hem i alla fall.

Nu dedikerar jag min dyrbara tid år Lindexslit. Det är Marbo-anda i högsta grad och jag känner djupt hur patriotisk jag blir tillsammans med dem! Ironin infann sig visst där igen. Jag känner djupt hur väldigt osannolikt det är att jag kommer var bosatt i Mark "när jag blir stor". (=när jag börjar tjäna massa pengar).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0