likgiltig och motivationslös.



VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG?! Det är bara som att plöstligt stängs hela pluggmotivationen, orken, möjligheten av. Har inte fått gjort ett piss än inför tentan, och känner mig totalt likgiltig inför den. Har nu två ynka dagar kvar att hinna plugga på, där jag dessutom jobbar. Pallar inte plugga, och pallar framför allt inte vara hemma länge till!!! Vet inte hur jag skall stå ut med två-tre veckor till hemma. Längtar, längtar, längtar tillbaka till Linköping,  motivationen, pressen, människorna, min lägenhet, universitetet (det är en befielse att leva bland motiverade människor).
Gaah, nu måste jag sova. Imorgon skall skall skall jag köra linjären 08:00-11:30 samt 18.30-20.30.



Kommentarer
Postat av: Cosmopolit

Det är lätt att falla in i gamla roller, mönster och beteenden. Det kommer alltid vara så. Frustrerande ja, men det kan också vara lärorikt. Slå en pling om du vill bolla och du är alltid välkommen hit.

2008-12-17 @ 07:09:30
URL: http://cosmopolit.blogg.se/
Postat av: Arandur

Bara att ta dig i nacken och fixa det :)

Besök gärna min fotoblogg :)

2008-12-17 @ 07:14:29
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0