Jag har det antagligen lika tråkigt som...

...Maja

Klockan är:
15:01
Ditt namn: Frida
Är du snygg: Inte
Födelseår: -89
Ditt födelseställe: Borås tyvärr...
Hur tar du bort oönskad hårväxt: pincett eller venus vibrance
Spelar du något instrument: nope
Ligger Skåne i Sverige: Klart... 
Har du några danska släktingar: Nej, har inga släktingar, typ 
Dina första tankar när du vaknar: Vilken underbar dag! Kan knappt vänta tills jag får cykla i regnet till skolan!!
Är du hungrig: Nej, status illamåenda håller ner min matlust
Vart befinner du dig just nu: I min kompis tvåa vid stadsbiblioteket i Linköping 
Vart bor du: Linköping
Är du bra på: Oj, organisera, orka, hålla humöret ganska bra uppe 
Är du singel: Ja
Din mobiltelefon: LG secret
Låt som jag lyssnar på just nu: Väldigt tyst för tillfället, men påvägen hit var det Jerk it out 
Antal timmar sömn: 6,5 minst!
Vem är snyggast: Kungen
Vem vet mest om dig: Ingen som vet riktigt riktigt mycket om mig, men någonstans har nog Ulle och Kalin rätt bra grundinfo 
Vem vet du mest om: ...vet inte 
Vem vill du ha just nu: Frågan är vad.. eller inte vad... under inte vad hamnar tentor och under vad hamnar luciakraball!
Vem hatar du mest i hela världen: hata är onödigt, det tar endast energi
Höger eller Vänsterhänt: Höger
Språk: Engelska, svenska och franska
Vilka sjukdomar: Bakis, är det en sjukdom? Förkyld, sedan typ 2 månader tillbaka
Saker du bara måste göra: Innan jag dör, bo i minst fem olika länder, få ett fett jobb
Känner du en snygg kille: Män en masse!
Har du körkort: Ja
Brukar du svara på kontaktannonser: Nej
Åsikt om jultomten: Han är lätt släkt med Brian Edgar (googla) 
Äger du några vapen: Nej
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja: Oj, tanken har alrig slagit mig, något lite mer exotiskt än Frida i alla fall
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: No idea
Pepsi eller Coca cola: Pepsi max
McDonalds eller Burger King: Om csn hade tillåtit mig! 
Mjölk: I kaffe, till havregrynsgröten 
Röker du: Mer sällan än ofta
Svär du: No
Sjunger du: Mycket begränsat
Duschar du dagligen: Ja, min enda vän på morgonen
Har du varit kär: Ja, för typ fem år sedan
Är du kär nu: Nej!
Den starkaste du vet: Finns få så biffiga som mig. Ulle du är också ganska stark faktiskt. 
Vill du gå högskola: I do, Linköpings tekniska högskola, eller Linköpings universitet om man så vill 
Vill du gifta dig: Hade vart kul
Kommer du överrens med dina föräldrar: VEM gör det?

Kommentarer
Postat av: ulle

Väldigt stark, men idag förlorade jag brottningsmatch x två, så du får sänka dina tankar om mig...

2008-12-06 @ 15:52:48
Postat av: frida

ulle raring, oavsett så står du dig bra under kategorin mentalt stark!

2008-12-07 @ 14:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0