Jä.


Det är universitetet på schemat idag igen, knäppt och fullkomligt ologiskt jag vet. men tentan i industriell ekonomi närmar sig med feta stormsteg, och kunskpsnivåerna har inte riktigt höjts tillrävkligt ännu. Salli kollar solresor över jul, och jag försöker dämpa min avundsjuka, men hey, jag skall ju hem till kinna, THE place to be! Ja menar, hallå, MArk?!
Nej, någonstans finns det faktiskt en viss glädje i att komma hem. En liten paus från Linkan, cyklande och långa pluggdagar behövs nog, även om hela jullovet mer eller mindre kommer gå åt till jobb, samt tentaplugg till Envariabelanalysen och möjligtvis omtentan i Grunken som ligger efter jul. Hemlängtan är något jag faktiskt aldrig upplevt, men detta är nog så nära det jag någonsin kommit! Spännande känsla japp.




Kommentarer
Postat av: Janis

Nice! hur mår du egentligen? vill du träffa oss markbor när du kommer hem eller?

2008-12-09 @ 12:47:56
Postat av: Anonym

Nice! hur mår du egentligen? vill du träffa oss markbor när du kommer hem eller?

2008-12-09 @ 12:48:26
Postat av: saal

haha..så vitt jag vet cyklar inte du till skolan numera utan får skjuts av en ytterst vänlig själ..

2008-12-09 @ 20:50:12
Postat av: saal

alltså enligt mina källor så cyklar inte du längre utan får skjuts av en oerhört generös snälll och trevlig ung dam...

2008-12-09 @ 21:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0