ett annat liv.

image36

image10

tunika - second hand
tights - monki
blus - second hand

En vacker photo booth bjuder jag på idag. Fint eller hur? Dagen har bestått av ryggont, huvudvärk och irritation.En mindre bra kombination vilket som tur var lindrades med vackra klasskompisar och liknandes närvaro. Nu vätar arbetsprover för hela slanten. En kjol med nitar skall färdigställas, och efter det skall jag börja knåpa ihop en liten kavaj i princessmodell efter egen mönsterkonstruktion. Flyter det hela på riktigt bra kan jag räkna uppdraget fullbordat till helgen. Som oftast lever jag på hoppet.

Kommentarer
Postat av: id.

och så läckra underkläder också. hihi. puss

2008-04-24 @ 21:16:40
Postat av: frida h

oh ja. tjusigt är bara förnamnet

2008-04-25 @ 13:23:08
URL: http://fridahs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0