nedåt.



Det är onsdag.
För varje dag som går blir det mörkare och pissigare väder. Åt samma håll gåt motivationen. En lysande framtid känns ungefär lika avlägset som ja vet inte vad, och Sverige, framför allt Linköping, känns mindre och mindre. Det är lite klurigt med det där, att hålla sig på topp. Motivation, energi. Det är på snudd till omöjligt faktiskt. Tror dock att det är en svacka, som på alla andra områden i livet. Man orkar egentligen inte, men man vet att den tar slut där någonstans i andra änden, och då är det bara att kämpa på. En månad kvar, sedan drar tenta-p 2 igång. Sedan blir det ljusare, gladare och förhoppningsvis lite roligare och lättare att orka med allt. So till then, keep going, keep going.

Nej, nu sklal vi inte drabbas av någon onödig nedstämdhet! Imorgon är det faktiskt tackfest för Draget, vilken jag hoppas (vet) komer bli allt annat än lugn. Sedan är det fredag skola 10-17, sedan, yeey, är det helg och då skall jag hinna med ALLT jag inte hunnit med hittils. Handla mat, städa lägenhet, söka jobb? (jag behöver jobb), sy, sova, gå ut, you name it! Heja helg, heja Abbi och heja mig.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hallå, jag måste säga att nu när vi fått partytrick från olika håll längtar jag tills vi ses...

2008-11-13 @ 17:42:41
URL: http://baramoi.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja jag sa ju att det kommer va svackor, och man visar ju sin styrka när man klarar såna svackor galant.. typ

2008-11-16 @ 22:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0