heja mig.


Fysik B nationella avklarat. Resterande kämpar sitter kvar och svettas med denna otrevliga företeelse. Inte jag. 40 minuter tog det för mig att inse att jag inte heller dena gången orkade. Det känns så vekligt, men det går helt enkelt inte. Ingen motivation, ingen kämparglöd, ingen kunskap. Jag har aldrig vart typen som kämpar när man borde. Idag är inget undantag. Jag fascineras av de motiverade tävlingsmänniskornas, till synes outtömligt kämparglöd.
Förhoppningsvis leder detta prov till ett IG i alla fall, istället för ett streck, som Matte E nationella gav. Då rann orken ut efter 25 minuter. 
Heja mig.  

Kommentarer
Postat av: k

heja dig.. bra är du.

2008-05-21 @ 21:21:13
URL: http://kosmea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0