sommartristess.

Sommartristess..

Är inte det något av det allra värsta som finns?
Det är så otroligt frustrerande. Ge mig något att göra, förutom Lindex-jobb och sommarmatte på math.se. Shoppa har som bekant alltid vart ett självklart alterativ till tråkigheter, men för tillfället är min ekonomi haltande och insikten om att jag sitter med ett hyreskontrakt brevid mig på skrivbordet gör att jag verkligen får hålla igen.
Förutom dagsaktiviteter som att storleksmärka tröjor och le stelt åt förbipasserande okändisar skall jag nu spendera ännu en kväll framför min kära dator. Jag kan i alla fall glädja alla läsande om att jag nu för tiden har ett väl fungerande ljudsystem, vilket förgyller min tillvaro något alldeles gränslöst. Dom är små, men med ett sanslöst ljud. Vill ni veta vad som spelas i dom? Kika här i så fall... Studenpresent. Heja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0