mums.


Janis bananis. Ja, jag vill väldans gärna träffa er. Jag ränkar med det!

Det är dags för en lägesuppdatering folk! Det är onsdag, två dagar innan ekonomitentan, och en lite härlig pluggatmosfär infinner sig. Folk böjar tagga och pushar varandra till att orka. Helt plötsligt blev lärandet lyft till en ny nivå! Den positiva känslan förstärks av vissheten att det är julmiddag om ett par timmar, och efter det en evighetslång kväll på uni. Japp, japp, mitt liv är precis så enformigt som det verkar, men för tillfället är det okej. Övrig kuriosa är att min cykel fortfarande est en panne, och att jag inte orkar pallra mig till Gabbi my love och fixa den. Skall ju ändå hem på lördag morgon!

För att slutligen framhålla det positiva med intensivt tentaplugg. Samvetet tillåter dig helt plötsligt fler baljanfikor är vanligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0