strutshals.

En fasligt intressant tisdagskväll som denna inkluderar läsning (i alla fall tills säsong 3 av OC har laddats ner). "Borde"-läsning i form av "les petits enfants du siècle" som omgående överges till förmån av mer stimulerande (okej, i alla fall underhållande och avkopplande) "where rainbows end". Sandra om du läser detta, jag har finally, sådär en evighet försent, kommit igång med läsandet av dina böcker. Förvänta dig att återse dom inom en överskådlig framtid!

Så för nöjes skull publicerar jag en bild från ett bröllop här om dagen. Jag anser mig själv vara snygg på fotot av av den enkla anledningen publicerar jag det.

489871-38

Tack och hej.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Snyggt!

2008-05-17 @ 16:31:25
Postat av: Olivia

FIN bild på dig!

2008-05-18 @ 21:15:07
URL: http://oliviajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0