fridfullt.

Det har passerat några dagar sen sistens. Några oeffektiva dagar av påskfirande. Men det känns bra, jag känner mig bara alldeles lugn och fridfull och alldeles alldeles oeffektiv. Och jag trivs. Denna kombination av känslor (trivas med att inte göra något) infinner sig vanlitvis inte då ett av mina personliga "quotes" är att oeffektivitet är ett misslyckande för människan. Så sitter jag ändå här. Inte lyckad, inte dålig, bara alldeles ingenting och trivs med det.

Hursom. Recension av nyköpet Acneskorna: Det går alldeles utmärkt att gå en hel kväll i dem utan att i stort sätt uppleva smärta. Tänk att 11, 5 cm kan vara så ljuvliga för själen samtidigt som dom är så barmhärtiga för fötterna. Det måste vara ett under.

Kommentarer
Postat av: Cosmopolit

Ineffektiv, ineffektivitet, ineffektivitet...

Messersmithen i mig kunde inte låta bli. Hoppas du har det prima, välkommen upp till suburbia whenever.

2008-03-24 @ 10:21:00
URL: http://cosmopolit.blogg.se
Postat av: linnea

åhå åhå. ojoj, så du slog till på skorna. nice!

2008-03-24 @ 22:49:51
URL: http://iestmoncheri.blogg.se
Postat av: frida h

cosmopolit - haha, ojoj detta var inte bra. Jag förstår faktiskt inte hur jag skall lyckas bli en framgångsrik kvinna om jag inte ens kan stava till ineffektivt. Det får stå kvar som ett bevis på mina många tillkortakommanden.

2008-03-24 @ 23:37:09
Postat av: Klara

Jag vill se skorna på bild!! Gärna på en fot eller två.. heh

2008-03-25 @ 10:04:31
URL: http://jattemycketklara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0