glad midsommar.

Glad midsommar på er allt folk. Det är väl så man brukar hälsa varandra i dessa högtids tider. Årets midsommar var den första på länge som jag firade, då jag mer ofta brukar ägna midsommar åt mildare depp, eftersom alla andra har kul och inte jag. Frågan kvarstår dock om gårdagens firande var så mycket roligare än att inte ha roligt. Jag har ju en sådan övermänsklig förmåga att göra onödiga saker, och dessutom med samma självklarhet som om det vore det naturligaste i världen. Oavsett rolighetsgrad behövs en mildare justering i tyglandet av mig själv. Jag säger bara heja mig, och fortsättning följer.

Kommentarer
Postat av: Johanna P

Jag hejjar på dig Frida!

2008-06-21 @ 21:30:20
Postat av: ido

toker. hände det nånting jag inte känner till?

2008-06-22 @ 00:13:29
Postat av: frida h

nope nope... inget speciellt faktiskt.. bara onödigt

2008-06-22 @ 11:48:38
Postat av: k

hallå?

varför denna kryptik som jag ej förstår mig på.

du har råkat orsaka ett trassel i min hjärna som jag inte klarar reda ut själv...

2008-06-22 @ 19:28:01
URL: http://kosmea.blogg.se/
Postat av: k

okej.. frustration...

2008-06-24 @ 20:48:41
URL: http://kosmea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0