oh.

489871-19
leopardtights - hm
pingvinklänning -. 2nd hand

Oh jä, våren är på intåg och min lycka är complete. Jag är förväntansfull och galet glad inför all vårens strapaser. Här skall det sökas lägenheter, resas, tas studenten, sökas utbildning, umgås och bara leva. Mina vänner, detta kommer bli en kanonvår!
På mindre kanon-sidan kan placeras att min dator, älskade MacBooken, igår inte riktigt ville min väg och nu startas den inte alls, eller jo den startas, men sedan står den där. Brusande och stålgrå utan minstra livstecken. Får jag poientera att detta är mina livskamrat, och att det för allt i världen inte för hända denna mackapär något. Hua, jag måste få ordning på detta... Någon som vet hur man går till väga för att skaka liv i denna döende vän? Det är bara grått som sagt, sedan kommer det upp som en liten mapp på skärmen, ca 2x3 cm, med ett vitt frågetecken i.

Kommentarer
Postat av: k

nej men oj vad du har bloggat utan mitt medvetande...
hejadej.
jag är lite småsugen på götet snart.
typ en liten vårpicknick...?

2008-04-01 @ 16:56:02
URL: http://kosmea.blogg.se
Postat av: Cosmopolit

Garanti, min vän, garanti. Lapen är ju inte året ännu.

2008-04-01 @ 20:43:30
URL: http://cosmopolit.blogg.se
Postat av: Anonym

"Det är bara grått som sagt, sedan kommer det upp som en liten mapp på skärmen, ca 2x3 cm, med ett vitt frågetecken i."

Förmodligen virus... förmodligen plural.

2008-04-01 @ 23:45:17
Postat av: Anonym

Enligt min uppfattning använder MacBook ett unixbaserat operativsystem och det bör därför inte vara virus.....

2008-04-03 @ 15:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0